Ajuuda Mooolt Cunfoosa
Hola adolescents!!
Aquest curs, he tingut que camviar d'institut, perquè volia fer batxillerat i al meu anti institut no n'hi havia. Vaig tenir que canviar d'amistats, tot i que moltes amigues venien amb mi.
Només arribar, el primer dia un nen e va cridar molt l'atenció, és ros amb ulls blaus i no és el típic popular, ell és el tipic noiet que no s'ajunta amb nenes, només amb els seus amics, perquè el seu caràcter timíd no el deixa parlar amb nenes.
Jo al primer dia, podriem dir que em vaig ajuntar amb els populars, i preguntava per aquell nen i ningú sabia gaire cosa sobre ell.
Al llarg dels dies, em vaig atrevir a obrir-lp pel whatsapp i fer els primers passos. Al moment em va respondre, molt sorprés, deia que no s'imaginava que una noia com jo parles amb ell.
Van anar passant els dies i vam anar agafan confiança. Li vaig explicar tot al meu millor amic i el va pensar que es faria amic i aixins s'integraria amb nosaltres.
Un cop integrat, ell em va demanar sortir i jo clar, sense dubtar ni un sol, moment li vaig dir que sí.
Va passar un mes i tot anava molt bé, ell em va regalar el meu primer petó, i ben be no ens vam liar pero podriem dir que quasi bé si.
Però ara es creu el millor, s'hi fa amb altres nenes, xerra a totes hores amb elles a classe i en anvi diu que té vergonya de parlar amb mi.
Jo estic lt decepcionada, gracies a mi parla amb nenes i s'ha integrat i m'ho paga aixns?
Deixant de banda aquest tema, fa dos dies, vaig anar a veure al meu germà a futbol, hi hi ha un nen que em crida molt la atenció, jo i el meu germà ens portem 4 anys jo tinc 16 i ell n'en te 20, pero hi ha un noiet que està molt pendent de mi i que encara no a trbat a la noia ideal. Els seus pares, semre em parln d'ell i el meu germa diu que ell pregunta per mi. I també es molt tímid però es mes simpatic que el meu novio. Ja sé que ens portem 4 anys, i que per elll soc una ninyata, que farieu? Ddeixarieu a un amor que has esperat duran messos perque ell es creu el millor? ús atrevirieu a parlar amb l'amic del meu germà? O putse ho deixao tal i com esta tot? necessito consell siusplau!!
InterPersonal

Hola anita_56!
Pensem que hauries de parlar amb ell, explicar-li com et sents i conjuntament trobar la manera de solucionar-ho. Pensa que si voleu estar junts, heu de mirar de quina manera esteu bé els dos. Fixa't que no és dolent que parli amb altres persones o que s'obri més a la gent, això està molt bé, el tema és com et sents tu quan ell fa això. Parleu-ho amb tranquil·litat!
La nostra recomanació és que primer et centris amb el que tens, el teu nòvio, intenta solucionar el que us està passant i si tens dubtes de si continuar o no, és important que et donis temps per veure què vols realment. Escolta't, no tinguis pressa, i veuràs com trobes la resposta. Un cop tinguis les coses més clares valora si et ve de gust iniciar un primer contacte amb aquest noi de 20 anys. Millor anar pas per pas per no equivocar-nos!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat