Una hipersensible enamorada
Vaig començar a sortir amb un nen al 2013, vam tallar i tornar a sortir un parell o tres de cops. Discutiem perquè teniem problemes però semblava que el destí sempre ens tornés a ajuntar. Porto més de dos anys enamorada. Ara ell té nòvia tot i que a vegades quedem i ens ho seguim pasant bé. No sé si enviar-li això...
"Enyoro caminar amb tu per la platja les tardes del diumenge; enyoro que em tiris coixins al teu sofà; enyoro posar noms cutres als teus peluixos; enyoro haver-te de repetir que et fagis el llit o que recullis els plats després de dinar; enyoro que m'arrastris al teu llit; enyoro estar estirada al teu costat mig adormida, mirant-nos amb un mig somriure; enyoro que em truquis a la matinada des del teu poble dient que em trobes a faltar i que m'estimes; enyoro mirar Rac105 al teu costat; T'ENYORO A TU."
Costa tant d'oblidar el teu primer amor de veritat?! A vegades penso que no em tornaré a enamorar... No sé si serà veritat
InterPersonal

Hola Hipersensible13!
Nosaltres no podem dir-te si has d'enviar o no aquest missatge, aquesta resposta només la tens tu. Pregunta't què vols aconseguir amb això, quina creus que serà la seva reacció, etc. No oblidis que ell ara té parella i és important que ho respectem (segurament a tu no t'agradaria que t'ho fessin).
Els primers amors o aquells que han estat important per nosaltres no s'obliden, i encara que ara et faci patir, amb el temps aquests amors poden recordar-se sense tant dolot. Així que dóna't temps, perquè veuràs com tornes a enamorar-te!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat