descontrol i falta d'autoestima
hola!
tinc 14 anys i començo a notar algun cambi en tot Peró sobretot en la meva personalitat, jo era una persona molt familiar i poc sensible, ara noto com si no agues d'encaxar en la neva família, sobretot amb els meus pares! sembla que ells mai haguessin passat per la meva edat! estan tot el dia agoviant-me amb el tema dels estudis etc.... valoren molt mes que que fan les demès persones que el que faig Jo
nomes estic còmode amb els amics. de fet cuan estic sol sento que la meva vida es una merda i no puc deixar de plorar, necessito ajuda molt urgentment
InterPersonal

Hola marcunkins!
El que t'està passant és molt freqüent a l'adolescència. Fixa't que és en el moment on la teva personalitat s'està formant i aquestes pujades i baixades en l'estat d'ànim són habituals.
Nosaltres et recomanaríem que parlessis amb els teus pares, és important que trobis un bon moment on pugueu estar tranquils. Explica com et sents últimament, que et dóna la sensació que no acabes d'encaixar, i que tot i que probablement aquest sentiment sigui passatger això t'ho està fent passar força malament. Uniu forces per trobar el benestar de tots i millorar l'ambient a casa. No et quedis tot aquest malestar amb tu i demana'ls ajuda!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat