Enamorada d'un nen que em veu com una PROFESSORA
Hola, vaig fer una consulta el 27 de gener, i encara no heu respost o bé se m'ha colat (si es el cas, perdó per feu-se repetir la resposta) necesito la resposta ja que no sé que fer, per això tornaré a explicar el meu problema:
Estic enamorada d'un nen que fa un curs menys, la meva millor amiga va a la seva classe (potser això em pot ajudar), pero el tema es que ell no sap ni que existeixo, cada pati vaig a buscar aquesta amiga a la seva classe i el veig, pero ell em veu i es com si veies a un professor (aparta la mirada!), jo crec que es perque no li agrado, pero es igual, paré faré el que sigui per atraure'l per lo menys per ser amics, perque sé que es molt bon nen i que si em coneix, tindriem moltes coses en comú i ens cauriem bé.
Que puc fer? Necessito que es fixi amb mi, i per lo menys tindre l'opurtunitat de ser amics.
Gracies!!
InterPersonal

Hola LauraGemeliers88!
Creiem que potser el primer pas seria, com molt bé dius, que poguéssiu començar a conèixer-vos per iniciar una relació d'amistat. Aquest ja seria un bon començament.
Fixa't que segurament no et mira perquè no et coneix de res. Per tant, potser estaria bé fer quelcom per iniciar una conversa. Aprofitant que la teva amiga va a la mateixa classe que ell, podries demanar-li ajuda perquè faci de pont entre vosaltres. Recorda que el teu principal objectiu és conèixer-vos millor, i si ha de sorgir alguna cosa, ja sorgirà. La nostra recomanació és que et mostris sempre tal com ets, no intentis ser quin no ets, ja que serà pitjor. Sigues natural, interessat per les seves coses, i deixa que les coses vagin fluint!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva consulta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat