No tinc amics
Des de primària que mai he tingut amics. L'any passat vaig començar el batxillerat i al principi tenia molts amics, però ara ja no.
No he fet res a ningú però la gent se'm aparta quan em veuen i si els crido per parlar o per fer una pregunta no em contesten.
Siusplau necessito ajuda. He provat moltes coses pero la gent no em dona segones oportunitats.
Gràcies!!
InterPersonal

Hola animaletscm888!
Què ha passat amb aquests amics de batxillerat? Potser estaria bé que poguessis parlar amb la persona que més confiança tinguis i li expliquis com et sents i la teva situació. No sabem si va passar alguna cosa perquè tot canviés.
Intenta anar amb una actitud oberta i receptiva a conèixer gent nova, no et tanquis a ningú. Dóna l'oportunitat que la gent et conegui tal com ets. També estaria molt bé que intentessis ampliar el teu cercle d'amistats fora de l'escola, per exemple apuntar-te alguna activitat que t'agradi, de manera que t'ho puguis passar bé mentre coneixes gent nova!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat