Nose que fer amb el noi que m'agrada
hola em dic Anna, fa poc he estat amb un noi que m'agradava moltissim sempre que estava amb ell em sentia segura de mi mateixa, però en la meva opinió crec que ell no em valorava el suficient, ja que dies despres de deixar-ho es va liar en una altra, i bé més d'una.
Em sento utilitzada, puc considerarme una mes per ell? Si ell em va dir que li agradava una mica, no ho entenc crec que aixo no ha valgut la pena, i estic decepcionada amb mi mateia.
InterPersonal

Hola Anna!
No t'hauries de decebre amb tu mateixa... tu no has fet res malament. Fixa't que quan ell estava amb tu entenem que et va respectar i que no va estar amb una altra persona, tot i que això no treu que tu et sentissis poc valorada. Un cop ho heu deixat ell és lliure per estar amb una altra persona si ho vol, encara que per tu sigui molt dur... no podem fer res.
La nostra recomanació és que et centris en tu, en estar bé i en envoltar-te de persones que t'aportin benestar. Si saber tant d'ell et fa patir, la nostra recomanació és que intentis posar una mica de distància.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Anna!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat