ALCOHOL???!?!?!?!!?
HOLAA! No estic gaire segura si hauria de consultar això a psicologia o a alimentació.
El que em passa es que les 4 vegades que he sortit de festa i he begut alcohol al principi tot bé i divertit, pero en la majoria de vegades he acabat vomitant i fatal.
Sincerament no m'importa acabar malament si l'estona d'abans me la passo bé. Però el que em passa ara es que no puc berue res de res no se perquè. Al mínim glop em venen ganes de vomitar (encara que estigui molt poc carregat!) . I JO VULL VEURE ACOHOL!
Creieu que es psicológic, i que el meu cervell no em deixa beure per no acabar malament? O es una reacció que fa el meu estómac pq ja reconeix que acabaré vomitant???? que faig? Jo vull veure alcohol!! vull soritir de festaa! Això serà per sempre???? Que puc fer per que no em passi?
Laura Medrano

Hola!!
Com sabràs, el cos humà és molt savi i sense que nosaltres ens en adonem ens envia "senyals" per a que no fem coses perjudicials per a la nostra salut. Dius que quasi cada vegada que has sortit de festa has acabat vomitant, el que indica que has begut massa i que el teu cos no ho ha pogut suportar.
Estem acostumats a pensar que per sortir de festa i passar-ho bé és obligatori beure, i no és així!! Els metges i experts recomanen que no es begui, i que si es decideix fer-ho que sigui amb moderació! Beure fins a acabar vomitant significa que t'has passat bastant del teu límit.
Si quan intentes provar-ho et tornen a venir ganes de vomitar significa que el teu cos encara no està recuperat de l'última vegada i que hauràs d'esperar un temps per a que el tornis a tolerar. Això si, és molt important que sopis bé abans de començar a beure per a tenir un bon coixí i que beguis amb moderació i poc a poc. Hauràs de tenir paciència i no forçar-te a beure. Per a que no et passi més, l'únic que pots fer és beure menys i no acabar la nit tant malament.
Una abraçada,
Laura Medrano