Viure o no viure?
Hola,necessito ajuda urgentment, la meva vida es un caos, tinc com un iman per les amigues que sempre et deixen plantada, les que pasxen de tu, estic realment farta d'això, no m'ho mereixo hu se, però m'afecta molt, he arribat a fer-me mal al braç, estic als límits, em sento totalment sola i perduda, mai quedo, o per exemple quan ja he quedat em deixen plantada, es com una patada a l'estomac, nose que fer amb la meva vida, fins i tot me mare te mes amics que jo, realment no tinc amics, tinc companys, estic començen a mentalitzarme de que les amigues no serveixen per res, l'únic per fer-te mal.
Realment em sento malament, sento que ningú em pot ajudar, que sempre hauré d'estar aixi, em sento sola y tonta, necessito ajuda siusplau, penso massa en el suïcidi, cada cop que em pasa algo ho penso, he estat a punt, ho pago amb els pares, em sento un desastre, Help!..
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. T'he contestat a l'altre missatge que has enviat. Et recomano molt que busquis suport, algu amb qui parlar del teu entorn, a qui tinguis confiança! Observa la petita excepció a al teva vida que si que funciona, pensa en com altres vegades t'han ajudat o què has fe ttu per solucionar situacions complicades o aconseguir èxits! Veuràs com a la que et posis a fer coses diferents: fins i tot esport, escoltar més música, a començar a pensar coses positives que t'agraden i que vols fer, etc; les coses van anant millor i trobes nous resultats. És molt important que en parlis amb algu, explica'ls-hi com et sents, eprquè et puguin entendre. Veuràs com amb suport, de te mare, professor, etc, tot passa molt millor. Ànims!