POR
Hola!
tinc un problema i esque estic de tonteig amb un noi 4 anys mes que jo, jo en tin 13 i ell 17
i tinc por porque ell hem diu que vol tenir relacions sexuals amb mi, i jo encara no hem veig preparada. no se com dirli, tenim confiança pero crec que es podria riure de mi o algu... nose ell m'ha dit que tenir novia sense relacions sexuals no es una relació. i en realutat l'entenc perque ell es molt mes gran y no se...
jo no vull perdre'l pero no se com explicar-li
ajuda siusplau.
InterPersonal

Hola lavidaeschula
Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs dir-te que si tu no estas preparada t'ha de respectar!! En una relació és essencial el respecte perquè funcioni!
Si tens confiança per mantenir relacions sexuals has de sentir que la tens per dir-li que no estas preparada. Aixi que un no és un no i si no et respecte potser serà que aquesta persona no et convé. Si et respecte tindras molt de guanyat i és una mostra de que pots confiar una mica més amb ell.
Explica-li com et sents i que encara no estas preparada, si t'aprecia de veritat ho entendrà!
Si has de perdre a algu que no respecte els teves necessitats serà una `pèrdua inevitable i encessaria, estar amb ell no et faria cap bé.
Endavant!
Eli AUlet