Estic molt perduda!! :(
Hola,
primer, gracies per respondre. Des de fa anys que intento aprimarme perque no m'agrada el meu cos. A l'estiu em vaig aprimar 5 kg i vull aprimarme més pero no puc. Vaig al gimnás i faig esport. Intento no menjar massa pero m'estreso amb molta facilitat i menjo tonteries sense tenir gana, és a dir, només perque m'agrada. A més, al cap de una estona breu d'haver menjat sento ganes de vomitar pero no ho faig mai. Tinc por d'acabar com algunes amigues que están obsesionades amb el cos, vomiten, no menjen i no poden fer una vida normal.
Ultimament havia aconseguit sentirme molt a gust amb mí mateixa pero no sé que em passa que hi ha moments en els que em posaria a plorar pero no ho faig perque no m'agrada que els meus amics em vegin així. No vull que pensin que sóc fràgil i penso que si em veuen plorar trencaré la imatge de noia dura que intento semblar que sóc. Vull s'emblar forta pero esk m'estic trencant i no sé com seguir. Siusplau, algun consell?
InterPersonal

Hola!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòlgoa d'Interperosnal.
Primer de tot et vull dir que plorar i la tristesa és una emoció ben humana. No t'has d'arrepentir de mostrar els teus sentiments davant dels altres. A més, és impossible. les emocions són automàtiques i surten perquè són necessaries. Plorar o la tristesa ens ajuda a pair alguna cosa que ens fa mal. Per tant, com vols anul.lar això?
Pots aprendre a regular l'emoció, a no deixar que ella et porti i siguis tu. Ai`xo es fa amb relaxació, buscant espais epr tu mateixa, exercici, escriure, aprlar amb algu..etc. Activitats que t'ajudin a baixar el ritme i serenar-te.
Sobre la imatge és importanttenir una vida sana i un pes sa. Si ens valorem massa a través de la imatge deixem de veure altres qulitats nostres molt més importants epr mantenir relacions positives i sanes amb els altres.
Ànims!
Eli Aulet