No se que fer amb l'amor
Hola! Sóc una noia de 15 ( aquest any faré 16) i mai m'he liat amb cap noi. L'any passat vaig tindre oportunitats, ja que hi havia alguns nois que anaven darrere meu però mai vaig ser capaç de donar el pas. No se que fer ja que faré 16 anys i mai he tingut xicot. Al cole els nois són molt guapos, però tots em veuen com una amiga més. Hi ha un noi que m'agrada una mica però no sembla que jo li agradi encara que les amigues em diguin que si. Necessito ajuda!!! Que puc fer per agradar un noi?
InterPersonal

Bon dia Maria,
Sóc la Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
En primer lloc el que et direm és que no passa res per tenir 16 anys i no haver estat amb cap noi. Les coses arriben soles i no val la pena forçar-les ni obsessionar-nos, ja que sovint acabem per viure-les malament, en comptes de gaudir d'elles com hauria de ser.
Per agradar a un noi no has de fer res, has de ser tu mateixa. Dius que l'any passat hi havia nois que anaven darrere teu, doncs, segueix com fins ara, sent tu mateixa, sent autèntica, això és el que agrada. Quan trobis a la persona adequada tot anirà sol.
Una abraçada,
www.consultajove.cat