Com ho super-ho
Hola👋
Aquest és el meu primer any d'institut i em vaig enamorar. El noi semblava que també anava per mi , i ho feia. Una amiga em va deixar una carta que havia escrit ell sobre que m'estimava la vaig llegir però era massa tard per ell. Setmanes avans fèiem els deures per skipe i jo el deixava copiar però no va ser una bona decisió. Un dia fent un treball m'en vaig adonar de que era jo la que treballava i ell el que pujava la seva nota. Jo em vaig sentir utilitzada i pensava k tot era fals... ell em va etiquetar en una foto a instagram en la que deia: ''tinc molts defectes i una virtud que es que quan dic t'estimo ho dic de veritat ''. Jo no podia fer res mes que evitar-ho i el vaig bloquejar va mostrar mes senyals damor cap a mi, però jo no puc superar aquell sentiment de sentirte utilitzada i ara ell intenta disculpar-se però no puc donarli una segona oportunitat no vull sentirme igual. Qué faig segueixo pasant, o li dono la segona oportunitat.
Gracies
InterPersonal

Bon dia Ari,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Entenem que no t'agradés sentir-te utilitzada. Li has comentat a ell? Li has explicat com et vas sentir i que tens por de tornar-te a sentir igual?
Has de decidir tu si vols o no vols tornar-ho a intentar. Si saps que no vols tornar-te a sentir així, i decideixes tornar-ho a intentar amb ell, tingues molt clar quins són els senyals que t'alerten que estàs sentint-te utilitzada, i frena la situació abans que avanci. Si finalment decideixes que no vols tornar a estar amb ell explica-li i demana-li que respecti la teva decisió.
www.consultajove.cat