No sé que fer:(((((
Hola Adolescents!
Bueno, us volia comentar un problema que tinc amorós que tinc però sense que ho hagueu de penjar ni res perquè les meves amigues miren diàriament la pàgina com jo i no vull que ho vegin a part suposo que teniu moltes consultes i coses que us envien millors que això per penjar.
Començo per aclarir-vos això que he dit de les meves amigues. Ja els hi tinc confiança però ja deuen estar fartes de que sempre els parli del mateix i jo crec que el que elles em diuen no es el que vull sentir en realitat. Es a dir, no es que vulgui que em diguin el que vull sentir sinó que m’ajudin de veritat perquè noto que no ho fan.
A veure, fa uns mesos vaig conèixer un noi per festes de Girona (on també em vaig trobar a el Mr. Carandell jajaja) i va ser com un “flechazo”. Vam estar estona parlant i finalment ell em va demanar el telèfon i ens vam fer algun snapchat. A l’endemà, les meves amigues em deien: no t’obrirà, tonta, no sé perquè li vas donar el número. I finalment a la tarda em va obrir. Des d’aquell jo vaig sentir alguna cosa rara. Des d’aquell dia hem estat parlant i jo ara sento alguna cosa molt forta cap a ell, i no se que fer. Ell es dos anys més gran que jo i viu una mica lluny. Penso tot el dia en ell i m’imagino una bonica història els dos junts.
M’agradaria que em diguéssiu que podria fer, de veritat que cada dia penso: Que passaria si li digues que m’agrada? Però sincerament tinc por a que ell em digui que jo a ell no i segur que si passa això no tornaríem a parlar i jo no se si aguantaria sense parlar amb ell. Poder no parlem cada dia però cada cop que parlem jo em sento molt bé.
Gràcies, molts petooons!!!
InterPersonal

Hola Paula,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Ostres que bonica aquesta connexió!
La veritat és que jo no sé què sent ell per tu, això només ho sap ell. És divertit quan coneixes una persona i veus que hi ha bones converses. Disfruta d'aquesta sensació.
Per altra banda, també et direm que estiguis al cas sobre si t'agrada o no aquest noi. És a dir, és molt agradable parlar amb algú, però també has d'observar si t'agraden les coses que fa, com és la seva manera de ser i com pensa. És important que anem valorant si ens agrada la persona que tenim davant.
Pel que fa a dir-li o no, potser pots tirar-li alguna indirecte, a veure com respon ;)
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat