No se que em passa
Hola!
El cas es que des de ben petita em fa un mal la panxa extrany, em van fer moltes probes per si passava algo al meu estòmac, peró finalment el meu pediatra em va dir que no tenia res i que simplement podien ser nervis.
Desprès vaig tenir una època en la que estava bé. Però ara des de fa un any i mig (des de que em vaig desmaiar) i desprès de ferme moltes analítiques i proves, que em torna a passar. Normalment quan estic sola o quan vaig a dormir, em sento com a molt desanimada i crec que fins, tot depressiva i em tremola tot el cos. He arribat a pensar que es ansietat, però no tinc res per el que preocuparme, perquè a l'escola, casa i amics em va tot molt bé. El cas es que es horroros i en aquests moments em sento molt malament psicologicament, no físicament i el més fort és que no se per que em passa això.
Moltes gràcies i petons!
InterPersonal

Hola 1D,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Nosaltres no podem saber exactament què et passa, però sí que és veritat que a vegades les nostres preocupacions es mostren a través del malestar en el nostre cos. És a dir, si estem preocupats per quelcom, el nostre cos ho nota i, en alguns casos, ens ho manifesta amb mals de panxa, mals de cap, d'esquena.... Tu mateixa dius que tot està bé, així que potser el que et preocupa és pensar de què ve aquest malestar. Pot ser?
Si veus que aquests mals de panxa no es redueixen, potser hauràs de tornar al pediatre que et faci una revisió.
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat