Una felicitat falsa
Necessito ajuda. La meva mare no em compren, fa casi un any que sortu amb el meu xicot i la meva mare l'acceptava i l'adoraba, i un amic de la meva mare va insultar el meu xicot i jo el vaig defensar. Vaig fer be?
I ara 2 mesos depres d'aixo, la gent del carrer s'han inventat coses meves que son falses i li han dit a la meva mare...i m'ha obligat a deixar-lo. No puc, ha sigut l'unica persona que m'ha estimat deveer, inclus les meves amigues em deien que erem una parella admirable i que ell era molt bona persona, jo soc feliç amb ell.
La meva mare no hem deixa...ell no li ha fet res a ella...Que puc fer?
M'elestimo molt i vull seguir amb ell.
InterPersonal

Hola casas_margs!
No sabem què li deuen haver explicat a la teva mare perquè la seva opinió cap a ell hagi canviat de forma tan radical... la nostra recomanació és que parlis amb ella, amb tranquil·litat. Busca un bon dia on pugueu parlar-ne amb calma. Explica-li com et sents i dóna-li l'oportunitat que t'expliqui què ha passat i què ha fet que la seva opinió canviï.
Entenem com et sents, i per això considerem que és important la conversa amb la teva mare, perquè si aconseguiu aclarir el que ha passat i teniu confiança entre vosaltres potser és més fàcil reparar el que va passar i valorar si és factible que ho pugueu tornar a intentar.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat
InterPersonal
Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Ostres! Quin canvi en la teva mare, no? Potser abans de jutjar-la, hauries d'intentar saber què ha passat. No és normal que la teva mare faci aquest canvi tan brusc cap al teu xicot. T'has plantejat què podria haver passat? Demana-li què ha canviat perquè potser així us podreu entendre i acostar les vostres posicions.
Si no sabem els motius que han portat a l'altra a persona a comportar-se així, serà difícil que arribem a entendre'ns.
Parla amb ella, si teniu bona relació, serà fàcil que totes dues pugueu parlar-ne... i arribar a algun acord ;)
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat