Estic en la frienzone i el meu amic no?
Hola, en primer lloc gracies per la gran feina que feu.
Tinc 14 anys i fa un temps va venir una noia a classe. A mi m'agrada però no se si li agrado. Som molt amics i ens caiem molt be, però el meu amic també es molt amic seu. Tinc els meus dubtes si la noia esta interessada amb el meu amic i no amb mi.
Intentaré que, per Sant Valentí, deixar-li una carta anònima a la taquilla dient que m'agrada però que no vull que sàpiga qui sóc per vergonya. Li proposaré un joc: ella pot explicar lo de la carta a qui vulgui menys la part del joc. Aquesta part nomes li-ho podrà explicar a que li agrada ella. En cas de que m'ho digui a mi: Problema resolt.
És bon sistema?
Que puc fer?
Espero que pugueu respondre abans de Sant Valentí.
Gracies
InterPersonal

Hola henry!
En primer lloc, disculpa el nostre retard en la resposta, intentem anar el més ràpid possible contestant, però a vegades ens és bastant complicat... en el teu cas, veiem que hem fet una mica tard i el dia de Sant Valentí ja va passar, i per tant, no sabem què vas decidir fer al final. A nosaltres en llegir-te ens ha semblat molt bona idea! Què vas fer? Quina resposta vas obtenir?
Si tot i el teu joc ella no l'ha seguit, recorda que la manera de saber si agradem a algú, és preguntant-li directament. Sabem que no és fàcil, però és la manera més efectiva. Sempre podem ajudar-nos d'algun amic o amiga que ens ajudi a esbrinar-ho! ;)
Esperem que tinguis molta sort!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per escriure'ns i per la teva confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat