No sé que fer
Bona tarde, sóc una noia de 14 anys i a final d'estiu vaig començar a tenir algo amb un noi un any més gran que jo...però aquest noi se'n ha anat un mes i mig, d'aquí poc torna, però el problema es que entre ell i jo les converses són un rotllo i no sé alguna cosa ha canviat..ja no és igual que abans. I a més, he començat a parlar amb un noi de 2n de bat i el problema és que em comença ha agradar... Jo em sento malament per l'altre perquè per molt que no estessim sortint crec que és injust el que faig. Però no puc decidir els meus sentiments. M'agraden els dos, això sí, no sé si un més o l'altre menys. La meva pregunta és: que faig?
Moltes gràcies de debó! :)
InterPersonal

Hola Free yourself! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot potser t'aniria bé fer una llista de pros i contres de cada noi. Observar aquesta llista t'ajudarà a aclarir qui t'agrada més. També et diría que no t'avancis al que pugui passar amb el primer noi. Un cop arribi aquí podeu tornar a parlar per saber en quin punt esteu tots dos, ja que pel que dius no tenieu cap relació encara. Si cal li expliques com et sents ara, si no sents el mateix més val ser sincera: dir-li com et sents i afrontar la situació t'ajudarà a guanyar seguretat. Si li dius de manera tranquil.la serà més fàcil per la conversa i farà que ell t'entengui. Endavant! Gràcies per la confiança amb la consulta! Eli. www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga