El meu avi em fa una pregunta:
Hola, sóc la Clara
Fa uns dies el meu avi em va cridar i em va prguntar si li podia donar un cigarret de tant en tant. Resulta que és molt gran, té 90 anys, i ja ha tingut 2 atacs de cor.
No se que fer, li donc, o no?
InterPersonal

Hola Clara!
Tots sabem que el tabac és un factor de risc per a moltes malalties... evidentment el més correcte seria dir-li que no, ja que no li convé fumar... però entenem que et sentis amb un dilema, ja que et sap greu no satisfer el seu desig de fumar-se un cigarret.
El que pots fer és dir-li que no en tens, d'aquesta manera et serà més fàcil saltar de tema i parlar d'altres coses. Pensa que si li passa alguna cosa i tu li has donat un cigarret et sentiràs malament per haver-ho fet. Així que valora si pots trobar alguna excusa per no donar-li! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns Clara!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat