No sé que fer
Holaaaa!
Doncs mira, fa poc que ho vaig deixar amb la meva ex, y estem aixi aixi, quedem, ens liem, tenim sexe però no ho veig molt bé y de mentres, a l'escola una noia, m'atrau molt i jo a ella, i estic molt perdut, perquè no se que fer.
La meva ex va acabar malament i els seus pares no hem volen veure, pero sento algo per ella, pero per l'altre noia, veig que diariament em va agradan més.
Ajuda :(
InterPersonal

Hola noiSe!
Sembla que amb la teva ex no heu acabat de tancar la porta. Fixa't que seguiu com si estiguéssiu junts, però sense estar-ho... i així és complicat que puguis deixar-te anar amb una altra persona si encara hi ha sentiments per la teva ex.
Nosaltres no podem dir-te quina és l'opció a escollir, això només ho saps tu, però la nostra recomanació és que et donis temps, el que necessitis, i t'escoltis a tu mateix, què és el que realment vols? Què sents per cada noia? Com et veus d'aquí a uns mesos o com t'agradaria estar? Intenta anar trobant les respostes tu mateix i veuràs com de mica en mica vas veient més clar què vols i què et convé.
Dóna't temps, veuràs com acabes aclarint-te!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat