AUTOSTIMA:(
Holaaa geeent!! bonatarda! Ultimament tinc la autostima pels terres em miro al mirall i no m'agrado em veig lletja la gent em diu que soc guapa i que estic moltbè sobretot pintada amb la ralla i el rimel la questio esque una amiga meva emm va dir que sense pintar estava lletja i diu que ho va dir de broma nose que pensar.. La veritat em vaig deprimir molt en als nens en alguns els hi agrado i un nen em va dir que era la mes guapa de la classe i a altres no però no hi ha problema i tambè em preocupo perquè mai me liat potser es per ser lletja no ho se potser no m'ajudeureu perquè no sabeu com sóc de fisic però vull sentir-me millor. GRACIES PER LA VOSTRA PAGINA M'HA AJUDAT MOLT I ESPERO QUE EN AQUESTA CONSULTA TAMBÈ
UN PETO!!
InterPersonal

Hola!
Has de tenir present que la perfecció en termes absoluts no existeix! Ser guapa o no ser-ho, és molt relatiu. Fixa't en els comentaris dels teus companys/es, per alguns ets guapa, per altres no tant... de la mateixa manera que et deu passar a tu amb les persones, algunes et deuen semblar més guapes o menys. Però més enllà de tot això, el que és més important de tot és que tu t'estimis i t'acceptis tal com ets, i deixar de banda el que pensin els altres (encara que costi!).
En el moment que aconsegueixis mirar-te amb bons ulls, valorar-te i estimar-te tal com ets, més enllà del físic que tinguis, veuràs que els comentaris dels altres t'importaran ben poc! Et mostraràs més segura i aconseguiràs pujar la teva autoestima!
Per últim, que encara no t'hagis embolicat amb ningú no significa res. És completament normal, així que tranquil·la, no ens obsessionem amb això i deixem que les coses sorgeixin quan han de sorgir!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat