problema important
hola,
crec que tinc un problema ,relacionat amb canvis d'humor,
vaig per temporades o estic molt feliç faig molts amics i no ting nungún problema, o estic molt sensible , deprimida i m'aillo de tot , he arribat a intentar suicidarme 2 cops , van ser una tonteria pero ho he pensat moltes vegades
que em pasa? soc bipolar?
InterPersonal

Hola 12345!
Els canvis d'humor a l'adolescència són força habituals, és el que anomenem labilitat emocional que vindria a ser com una muntanya russa d'emocions on podem passar de l'alegria a la tristesa en poc temps i amb força intensitat. I això no té res a veure amb el Trastorn Bipolar. No oblidem que aquest tipus de diagnòstic només pot fer-lo un professional qualificat per a això (metge/psicòleg), per tant millor no fer-nos autodiagnòstics!
Una altra cosa són els intents de suicïdi o els pensaments entorn de la mort... en aquests casos és molt important que puguis parlar-ne amb algun adult de confiança (els teus pares, per exemple), sense por, i demanar ajuda! Sabem que es necessita molt de coratge per demanar ajuda, però t'assegurem que val la pena. Així que no et quedis tot això amb tu!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat