"No se com confesarli el meu amor"
Hola Adolescents,
Tinc un problema i es que estic enamorada de un noi que te la mateixa edat que jo pero no fem la matexa clase vaiga mai me parlat en ell un dia (asperan a k la porta de l'insti sobrigues) sols estavem ell osigue davant la porta jo un grupet de xices i una altra noia ell estava sol i jo tambe vaig aprofitar el temps i em vaig quedar una estona miranlo depsres em vaig girar i kuan lo vaig tornar a mirar el vaig pillar que mestava mirant i despres va acotxar el cap despres van vindre uns amics seus i va comensa a parla en ells i jo el mirava fixament ell u savia pero dismulava l'estimu un munt i no se com fermeu per parlar en ell , quedaren ell, sortir en ell...
Gracies.
InterPersonal

Hola fatima!
La nostra recomanació és que anem pas per pas, per fer bé les coses, no trobes? Primer hauríem de trobar la manera que poguéssiu parlar, que us poguéssiu conèixer i veure si un cop el coneixes millor segueixes sentint el mateix. Si és així, aleshores plantegem-nos la manera de "confessar-li el teu amor".
Teniu algun amic o amiga en comú que pugui fer de pont? Saps per on surt habitualment? T'atreveixes a parlar amb ell i preguntar-li qualsevol cosa per començar a parlar? Pensa en les diferents opcions que tens per iniciar aquest apropament. Sabem que no és fàcil, però per algun lloc hem de començar ;)
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat