Pares i amor
Hola, molt bones. El meu problema es que estic de lio amb un noi de bcn que vaig conèixer en persona i haig d'anar algun cop jo a visitar-lo però els meus pares se que no em deixarien anar-hi ni amb un amic. He pensat en que podria anar amb un amic amb tren/cotxe sense que els meus pares ho sapiguen però no estic segura. M'agradaria dir'ls hi que em deixessin anar algun cop però segurament no em deixin ja que són estrictes i em fan preguntes de tota mena sobre amb qui quedo. La meva pregunta és, què o com podria fer per a anar (sense que ell vingui)?, com els ho podria dir?
InterPersonal

Hola CBA!
Pensem que és important que tinguis confiança amb els teus pares i els hi puguis explicar que t'agradaria baixar a Barcelona. Potser en un primer moment et diuen que no, però parlant la gent s'entén. Si ets sincera, fins i tot ells podrien acompanyar-te i valoren que els hi tinguis la suficient confiança per explicar les teves coses.
Pensa que si vas sola a Barcelona i se n'assabenten per una altra via o et passa qualsevol cosa, serà pitjor. Per tant, parla amb ells, intenta comprendre la seva opinió i intenteu arribar a un acord! Recorda que també pot venir ell a veure't on tu vius! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat