No m'ho trec del cap
hola adolescents!
Doncs la semana passada hi havia una festa hi vaig quedar amb un noi i vam tenir sexe oral, i doncs uns amics nostres ens van espiar però no van veure res, però sospiten. El cas que aquest finde torna haber una altra festa i pues si surtu tinc por que els meus amics em preguntin que vaig fer i que no s'hapiga inventam una resposta que no aixequi suspites, i d'altra banda si no surtu també suspitaran perqué a mi m'agradan molt les festes. A part estic rallada perque no m'ho puc treure del cap perqué ho vaig fer, per autoconsolam penso que això sempre arriva tard o d'hora i quan veigi al noi k vam fer allò no se com reaccionar.
Perfavor adolescents ajudeume a que deixi de pensar i que puc fer si algun amic meu em pregunta si vaig fer algo?
ajuda perfavor esitc molt perduda!!!!
InterPersonal

Hola bejaraano17!
Tu ets lliure d'explicar o no explicar allò que tu vulguis. Per tant, tranquil·la! Si et pregunten, digues el que vulguis, sense qüestionar-te si sonarà sospitós o no (que pensin el que vulguin!)
Pensa que tu pots fer el que vulguis amb qui tu vulguis, quan tu vulguis, sempre que ho estiguis fent quan et sents segura, preparada i amb la persona amb qui tens confiança. Si ara tens dubtes de per què ho vas fer, pensa que no podem canviar les coses que hem fet en un passat, però sí que podem treure un aprenentatge de tot plegat. Així que per properes ocasions és important que abans de tenir relacions amb algú (siguin del tipus que siguin) estiguis segura, i si no ho estàs, un NO val més que res.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat