Dos nois! (HEEEELP)
Hola, sóc una noia que té una relació estable amb el meu novio desde fa gairebe 4 anys. La cosa es que tenim problemes de sexe, ja que ell no li agrada gaire crec jo. El problema és que degut a aquesta falta de sexe a la relació, li he posat els cuernos unes cuantes vegades. La cosa es que ara estic començant a parlar amb un noi que m'agrada molt i em tracta molt bé, pero al meu xicot me l'estimo, pero crec que ens falla alguna cosa...
Alguna recomenació? Graciiiiies :)
InterPersonal

Bon dia Anónima,
Sóc la Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns.
El primer que et recomanem que et plantegis és si realment vols lluitar per la teva relació, o no. Si creus que alguna cosa us falla el que hauríeu de fer és mirar de solucionar-ho. Pel tema del sexe us recomanem que escriviu al consultori de sexualitat, les nostres companyes segur que us poden donar eines per millorar la situació.
Si realment no et veus en cor de solucionar-ho i tens ganes d'estar amb altres persones, parla amb la teva parella, sigues sincera. Intenta fer les coses com t'agradaria que les fessin amb tu.
Molts ànims!
www.consultajove.cat