És un plat prohibit?
Bona tarda! Es podria dir que tinc un gran problema.
L'altre dia la meva mare i la seva parella van decidir de quedar i passar el dia junts (diumenge) juntament amb els seus fills i amb el meu germà i jo perquè ens coneixessim per veure si podíem encaixar i poder fer alguna escapada junts.
El problema és que trobo que vaig encaixar molt amb el germà gran... té un any més que jo (1998) i parlàvem contínuament. En varies ocasions vaig sentir que les mirades que hem feia no eren normals i que a mi m'intimidava moltíssim inclòs algun cop hem vaig posar nerviosa quan parlava amb ell. A l'hora de tornar ell va decidir d’immediat que venia amb nosaltres al cotxe quan a l'anada va venir la seva germana, hem va sobtar. Per la tarda ens vam seguir mútuament a l'instagram i ens vam donar algun like.
El següent dia (ahir, dilluns), vam quedar per dinar amb el seu pare ja que no tenim institut i el pare li va preguntar al seu fill si volia venir amb nosaltres i finalment també s'hi va apuntar. A la tarda el vaig obrir ja que el meu germà hem va passar el seu numero perquè ell mateix li va donar. Hem va dir que si volia un dia podíem sortir junts de festa i hem vaig quedar en plan "m'ho dius en serio?" la meva cara era un poema!!
Des de diumenge que no paro de pensar en ell... en part penso que no hauria de ficar-me pel mig si realment hi hagués un interès en tenir algo per part dels dos però es que si sortíssim de festa i passes alguna cosa no sabria que fer si després els pares segueixen junts.
Algun consell? Que hauria de fer?
Elena Crespi

Hola Cris!
El que t'està passant és normal. NO podem controlar qui ens agrada i qui no. I entenc que no és el teu germà, és el fill de la parella de ta mare,. per tant, no hauria de ser un plat prohibit.
Segurament, si estiguéssiu junts seria un impacte per ta mare i per la seva parella però primer has de veure com evolucionen els teus sentiments i els seus sense presses...
Escolta't i valora què sents realment. Deixa que el temps i les estones que passeu junts et vagin dient si realment t'agrada i si creus que li agrades a ell o senzillament és simpàtic i heu connectat.
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com