No sé que pas fer
Hola primer de tot dir les gràcies per la seva atenció.
Avui he volgut contactar amb vostè perquè no sé que pas fer.
És un tema delicat, es tracta de la meva millor amiga i de mi.
Ens coneixem des de que som ben petites, des de que vam nèixer pràcticament, hem sigut veïnes, hem anat al mateix col·legi, tenim les mateixes amigues i anem al mateix institut, ella està cursant 1er de batxillerat i jo 4rt ESO, ja que vaig repetir el 3r.
El problema no és aquest, sinó que fa un any la meva millor amiga va començar a tenir una relació amb un noi, sempre que sortíem de festa s'anava amb el xicot i fins i tot una vegada em va deixar sola... al final el noi la va utilitzar, jo vaig ser l'última en enterar-me ja que jo li havia advertit com era aquell xicot ja que jo el coneixia de fa molts anys perquè anem a la mateixa colla de carnaval.
Bé doncs, fins aquí tot bé perquè ella em va dir les disculpes que jo mereixia perquè es va donar compte de l'error que va fer deixant-me de costat.
Ara, després d'un any sense cap relació està en un altre, que aquest no és molt bó amb ella, jo ara també estic amb un altre, aquest noi sempre la bloqueja del whatssapp, li parla a vegades malament... jo he parlat moltes vegades amb ella perquè no vull que plori per ningú, i menys per aquella classe de persona.
Fins que fa dos dies ella se'l va trobar en els carnavals d'aquí del meu poble i jo havia quedat amb ella després quan s'acabés, i va tornar a fer la cosa que em va dir que no ho tornaria a fer... em va deixar plantada sense importar-li res jo, i va estar tota la nit amb ell.
Sincerament no sé que pas fer amb ella, ho he intentat tot, i ara mateix estic barallada amb ella, no em parlo i sincerament tampoc tinc moltes ganes... què puc fer?
Ho sento per tanta explicació m'explico com un llibre obert jejeje
Moltes gràcies per la seva atenció,
Molts petons.
InterPersonal

Bon dia Cucu,
Sóc la Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
En primer lloc dir-te que entenem que estiguis molesta amb la teva amiga si aquest tema ja l'heu parlat moltes vegades i tot i així, es torna a repetir. El que et recomanem és, tot i que ja ho has fet, que intentis tornar a parlar amb ella. Pregunta-li perquè fa aquestes coses i que intenti posar-se al teu lloc. Li agradaria que tu fessis el mateix amb ella? Si tot i així ella no ho entén i segueix fent el mateix, intenta ampliar el teu cercle d'amistats i no quedis amb ella sola si sabeu que hi ha el seu xicot i possibilitats que es doni aquesta situació. Quedeu amb més gent i d'aquesta manera t'assegures que no et quedaràs sola.
Molts ànims!
Una abraçada!