Caos amoros...
Hola, primer de tot, no publiqueu aquesta consulta, per si a cas, gracies.
Tinc 13 anys i en teoria estic de "tonteig" amb un noi, el dia de carnaval em van vindre els seus amics dient-me que em lies amb ell i a ell les meves amigues, no em vaig liar amb ell perque cap dels dos volia res forçat.
Avui li he preguntat que volia i mha dit que no ho sabia que de moment seguir com estavam i que ja surgiria algo, el cas esque alfinal m'acabare "pillant" d'ell i realment nose que sent ell per mi.
No li vull preguntar perque com que anem a la mateixa classe despres s'em fara molt incomode, soc aixi.
Moltissimes gracies, m'agradaria felicitar-vos per la ajuda que doneu als adolescents.
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal
Totes les consultes es publiquen per a contestar-les.
Doncs dir-te que potser ell t'està demanat anar a poc a poc. Vés fent i fes la teva també. Si aparèix algu interessant no deixis de conèixer a noves persones. Ell no ho veu clar ptoser. Tu has de decidir si pillar-te o no d¡'algu que no ho té calr si li agrades tu. Pots deixar un temps per veure com van les coses eprò sin no evolucionen jo et recomanaria que més valdrà deixar els sentimetns epr algu amb qui puguin ser més correspostot.
Ja ho aniràs veient,cadascú té el seu ritme i tu has de decidir fins on et ve de gust i t'éstà bé esperar.
Endavant
ELi AUlet