No puc més!
Hola Elena!
Sóc una nina de 16 anys (1rbatx, que fa casi uns 4 anys que surt amb un nin, tot sempre ha anat bé, es clar tenim els nostres problemes i altibaixos però ara, jo no puc més! Al nostre institut cada any a primer de batxillerat s'afegeixen els alumnes de una altre escola que nomes cursa fins a l'ESO, i això ens ho ha espenyat tot
Jo i el meu novio anam a classe junts com cada any,pero aquest any no estem totes les hores junts ja que ell fa el batxiller tecnologic i jo l'humanistic. Com deia abans dels alumnes de l'altre escola, ha vingut una nina que la coneixia de feia molts d'anys, pero despres d'uns anys sense dir-m'hos res, a una festa del poble ens varem comensar a xerrar, ella hem va dir que feia el tecnologic i jo li vaig dir que segurament aniriem juntes perque com que l'institut no es molt gran sempre junten el tecnologic i l'humanistic, i li vaig dir que com que era nova si volia podia venir amb mi o demanar-me el que volgues respecte al institut o si era qualque cosa del tecnologic podia demanar-li al meu novio, pero pareix que s'ho ha près massa enserioo, ara se que l'intenta conquistar i jo contra ella no puc fer ( ja que es molt molt guapa) i aixo me causa una inseguritat i un mal estar impressionant, se que el meu novio per aquest fet no pot ser borde amb ella, però ella tampoc es que talli gaire, i esque no puc més. tot el temps pens amb si ella l'arrriba a conquistar i a mi em deixa, no podré superar-ho, es massa important per a mi, son massa anys junts, i massa carinyo i jo no soc tant forta, he xerrat amb ell i li he dit el que passava que sabia de bona mà que ella vol algo amb ell pero ell diu que no me preocupi que ell sap el que vol, pero jo tenc por de que ella conseguesqui conquistar-lo i jo jano pugui fer res, estic destrossada, no paro de rallar-me i plorar i això també influeix amb el meu comportament i amb l'estudi, no se que fer, necesit consells, he arribat a pensar que tot aixo es cupa meva per ser massa desconfiada o per menjar-me tant el cap pero esque no puc parar de fer-ho me preocupa tant queno hi ha moment que no pensi amb "i si ara tambe esta parlant amb ella?" o qualsevol cosa així, no puc més!
MOltes gracies, per tot i perdonem per fer-lo tan extens no sabia com explicar-me i segurament no ho hagui fet molt bé, ja que estic molta nerviosa, moltes gracies un altre cop!
Elena Crespi

Lebasi, crec que només pots fer una cosa: confiar en ell. Ell et diu que sap el que vol i sembla que vol estar amb tu. Una cosa està clara, si no volgués estar amb tu, et deixaris i, de moment, t'escull a tu. Per tant, intenta gaudir del temps que estàs amb ell. En una relació de parella la CONFIANÇA és un ingredient molt important i si ell et diu que sap el que vol, deu ser així.
Menjar-te el cap només et servirà per estar tot el dia preocupada i menys simpàtica i més sèria amb ell... i això no ajuda gens a la relació...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
@ElenaCrespi81