Masses anys darrere seu 16
Hola, gràcies pel temps dedicat.
Tenia una consulta que porto anys sense resoldre. Fa 4 anys un amic del meu grup i jo ens vam liar i des d'aleshores hem estat aixi. El primer any jo em vaig pillar molt i ell quan es va asseventar va tallar tot tipus de relació més llunyana de l'amistat. Jo creia haver-ho superat i durant la resta del temps vam estar liantnos de manera espontanea. Vaig començar fa dos anys una relació amb un altre noi però sempre ha estat l'altre a la meva ment, no tot el dia pero quan ens veiem no paro de pensar en ell. Quan ens vam donar un temps amb laltre noi, vaig estar amb ell les nits que sortiem de festa i estàvam borratxos, un dels cops vam arribar a mantenir relacions. Ens vam enfadar per comentaris que ell feia i al cap del temps vaig arreglarme amb l'altre noi.
Ara ja fa temps de tot això però quan el veig crec sentir coses però no se interpretar si estic enamorada o simplement es el carinyo de tants anys. Necessito saber que es el que sento per ell perque no puc estar aixi cada cop que el veig, vull oblidarlo, però no puc deixar de veure'l perque es del meu grup d'amics.
Ajuda siusplau
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs anem a passos. El qeu sents epr ell pot ser una barrejad e les deus coses. De ttoes maneres tu ets la gefa dels teus sentiments no ells i si vols oblidar-lo doncs tu ho decideixes!!
Per obldiar a una eprsona és important la distancia i el temps. Necessitem fer altres plans i posar distancia física i emocional tan com poguem. Si te'l vas trobant docns no passa res eprquè no ho ptos cotnroalr tot però siq eu durant un temps és prudent evitar-lo per tald e que els teves emocions es posin a lloc i el puguis oblidar.
Aquest és el camí no esf a d'un dia epr altra però si algu no ens convé tothom és capaç de passar pàgina.
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat