Aquests dies no puc.
Hola... No se si escrivint aqui o estic fent fatal. No dire tot detalladament pero dire el que hem passa. A casa meva no es gaire agradable estar, i en definitiva que en la meva vida m'han pasat moltes putades i el que mai m'ha fallat han sigut els amics, i ara, estic fatal amb els amics i aixo m'esta matant. Des de el moment que estic malament amb els meus amics que hem veig gorda, tinc les cames plenes de talls i no sopo ni dino i si ho faig menjo molt poc. A vegades quan estic trista menjo moltissim. No crec que aixo sigui normal i mes que res tinc por de tenir anorèxia o ser bolimica i decepcionar a les persones que mes estimo com el meu germana o la meva cosina. Ajudeu-me sisplau. Molltes gracies
Carlota López Ballestar

Bona tarda Ska,
Moltes gràcies per confiar amb nosaltres i explicar-nos el que t’està passant, entenem que no te que ser fàcil dir-ho.
Si ti fixes tu mateixa dius que va ser en el moment en que vas començar a estar malament amb els teus amics que vas començar a veure’t grassa. Tot i que no podem afirmar al 100% que tinguis un trastorn de la conducta alimentària si que ha varis motius per fer-nos ho pensar.
Moltes persones pensen que el problema dels trastorns de la conducta alimentària són el cos i el menjar però no és així. Les persones que pateixen un trastorn alimentari generalment es troben en situacions complicades en les que ho passen malament i no troben la manera de sortir-se d’aquella situació ni de gestionar les emocions. Pel que dius, seria el que t’està passant a tu. I t’està afectant tant amb el menjar, com en el teu estat d’ànim i fins i tot parles d’autolesions a la cama.
És molt important que deixis de fer-te aquests talls, és molt perillós i no canviarà la teva situació. Pensem que és importantíssim que parlis amb els teus amics i els hi preguntis que ha passat perquè estiguin malament amb tu, moltes vegades les persones s’entenen parlant i si els hi dius que ho estàs passant malament i que ho vols solucionar segur que també ho volen.
Per altre banda, creiem que és super important que demanis ajuda. Com et dèiem el problema no és el menjar, tot i que si segueixes així acabarà afectant moltíssim a la teva salut. Necessites ajuda psicològica per poder parlar de la situació de casa teva, per explicar les coses dolentes que dius que t’han passat a la vida i per aprendre altres maneres d’expressar les teves emocions.
Et recomanem que truquis a l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia (ACAB). Allà et podrem orientar de manera més personal i junts podrem buscar una solució. Has estat molt valenta explicant això, esperem que segueixis sent-ho, sinó cada vegada la situació anirà a pitjor i serà més perillós.
Sinó també pots anar a parlar amb el psicòleg de l’institut, segur que t’escoltarà i t’ajudarà.
Una abraçada molt forta!!
Carlota