ajudaaaa?!
Ara mateix estic acabant 4eso i els meus pares fa un mes m'han començat a pressionar preguntant-me sobre que fare quan acabi la eso, i la veritat es que no se que fer, no se si vull fer batxillerat una fp o si faig batxillerat, que faig després? Però jo crec que el meu problema es que no se que vull ser, no se on em veig d'aquí 5 anys i nose com fer d'alguna manera donar-me compte de que vull ser, que m'agrada fer... He parlat amb algun dels meus professors i jo tenia l'idea de ser azafata, pero els meus profes m'han dit que no te molta sortida laboral i no es un treball agradable, i segons el que veuen ells m'han dit que em veuen con advocada, la idea no em desgrada però no se si lo meu, nose si començo a estudiar dret i després no m'agrada? els meus pares em matarien...
InterPersonal

Hola srtalarisa!
Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs mira pots estar bent ranquil.la p`rqu+è és ben natural que ara mateix no sapigues què fer d'aqui a 5 anys. Si qeu hi ha gent que ho té clar eprò no és el més freqüent.
Jo et recomano que facis el que ara sentis i llavors al vida ja et va portant a lloc. mOltes vegades no l'encertem a la primera i no apssa res la vida té moltes oportuntiats. Aixi que sia ra tens dret doncs comença per batxillerat. llavors un cop estiguis en el camí si cal canviar de camí o retrocedir tens tot el dret de fer-ho.
Explcia als teus apres aquesta angoixa que tens i veuras com t'entendran perquè ells també han hagut de canviar de camí moltes vegades a la vida sigui pel que sigui.
Endavant!
Eli Aulet