No sé que pensar
Hola! M'agradaria que m'ajudessiu sí pogués ser!
Mireu, seré directe perquè segurament teniu molta feina així que no ho allargo més: tinc 15 anys, peso 40kg i medeixo 1'50 més o menys, cada cop m'estic començant a veure més grassa, osigui rellenita i segons tothom estic super prima. No sé que pensar perquè en comptes de deixar de menjar, gairabé menjo més que abans i tot...
El que em vegi cada cop més rellenita pot ser simptome d'anòrexia? Espero que no.
Què en penseu vosaltres? Perquè jo no sé que pensar.
Espero la vostra resposta impacient.
Laura Medrano

Hola!
És habitual que noies de la teva edat us preocupeu pel físic i tingueu dubtes sobre si esteu bé de pes o no, però el que no pot passar és que aquest tema t'acabi obsessionant i molt menys que acabis pensant coses que no son.
Quan les teves amigues et diuen que estàs bé, ho diuen de veritat. No has de perdre ni un quilo! Estem acostumats a pensar que el normal és que les noies estiguin molt (massa) primes i que no tinguin ni un gram de greix, però al contrari del que pensem, això no és sa. Igual que un cos que estigui sa ha de tenir massa òssia, musculatura, líquid,... també ha de tenir certa quantitat de greix!!
Si realment quan et veus i mires a tu mateixa tens la sensació de que estàs grassa i veus que això t'està obsessionant, potser si que és un símptoma que has de comentar a casa amb els pares. En cap cas has de deixar de menjar, sinó seguir alimentant-te com sempre i fer esport, ja que son les dues recomanacions de cara a tenir un pes i estil de vida saludable.
Pensa-hi i si veus que estàs molt capficada amb tot això parla-ho amb els pares i demaneu hora al metge, ell/a que et coneix, podrà resoldre't aquest dubte que tens i fer-te recomanacions més concretes.
Una abraçada,
Laura Medrano