Necessito arreglar-ho
Últimament, estic molt atabalada. A part, que sóc una persona molt fàcil d’estressar. Però estic nerviosa per a varis temes: L’escola em va bé però de vegades em sento apartada ja que jo a la meva classe em porto amb quasi tots, però alhora de fer parelles cadascú té una persona (millor amic/ga) i amb la noia amb la que jo ho feia abans, ara va sempre amb una noia nova i clar em sento sola. A part, la majoria de les meves amigues tenen millor amiga, i jo no. Llavors acostumo a pensar que el problema sóc jo.(També hi ha moltes amb les que si que estic molt bé). Fins ara no havia tingut a ningú (Bueno, una amb la que estem separades de classe) a qui explicar-li res. Ara em porto amb una noia molt mona, que és igual que jo. Per una altre part, jo porto dos anys darrere d’un noi. Però crec que en aquest últim la cosa a augmentat, crec que m’he enamorat. Jo li vaig dir que m’agradava fa dos anys per whatsapp (cosa de la m’enpenedeixo moltíssim) i llavors em va començar a fer moltíssima vergonya parlar amb ell. I parlàvem molt per whatsapp. Però vam dir, que si som amics no podem parlar per whatsapp i em deia que no tenia per que fer-me vergonya. Però jo crec que a ell també li fa una mica. A més, sóc una persona molt, però molt gelosa. I sempre que veig a les meves amigues o a les del meu cole amb ell parlant, rient, fent-se fotos,...vull marxar corrents...
He intentat més d’una vegada oblidar-lo però no puc. Se que potser sóc “petita” per a dir això d’enamorar, però es el que crec. A part, necessito que em digueu una manera de fer que una amiga meva es deixi de tallar...
Se que es llarg i té varies coses...
GRACIES
InterPersonal

Hola alboran005!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs sí, són vàries coses. per tant, priemr de tot et recomanem millorar una epr una. No es pot fer tot de cop i a me´s aixi veuràs com millorar-me una t'anima epr posar energia en totes les altres.
Tema amigues ets una persona oberta i fàcild e relacionar-te epr això tens tanta gent i no excluivament un. Això és positiu. A la vida hem de sumar gent i no restar-ne i poc a poc van apareixent els millors amics. Tenir un millor amic no és necessari, el més important és tenir getn i amb cadascú tens una confiança diferent. Disfruta de les teves virtuts i de la gent amb qui tens més confiança més que amb una persona i prou.
Del noi dopncs si t'ionteressa hauras de parlar amb ell. És positiu expressar els nostres sentiments encara que sentis vergonya. És natural sentir una mica de vergonya en aquests temes...Tots en tenim una mcica però tot i això hem d'anar avançant i la vergonya va desapareixent.
Pels gelos pensar: valdria la pena estar amb algu que realment li itneresses més estar amb les altres que amb tu? Els gelos moltes vegades és més inseguretat que no pas res més del que et fan pensar...Si fas el que t'he dit anteriorment expressar sentimetns el que sents mostrar com ets sense por a que et jutgin...etc aniràs agafant confiança. Es tracta d'entrenament!
Endavant
Eli AUlet www.interpersonal.cat