laaa marihuanaa
Holaa
Be la meva consulta no se ben be si va aqui o no, pero crec que es el lloc més apropiat dels que hi han. A lo que anava, quan fumo marihuana acabo tenint sempre molta gana, tot i que sempre havia sentit a dir que l'herba feia perdre l'apetit, pero a mi i a altre gent que conec tambè els hi pasa. És normal? Perquè passa?
Gràcies, i ja se que em direu que es dolent per la salut fumar i tot això, se tots els riscos; nomès vull resoldre aquest dubte.
Laura Medrano

Hola!
Pel que fa a la teva pregunta, tradicionalment sempre s'ha dit que consumir drogues com la marihuana justament el que fa és augmentar les ganes de menjar, potser no immediatament després d'haver fumat, però si al cap d'una estona. Per tant això que et passa és normal. El motiu és perquè el consum d'aquesta droga modifica connexions que es fan al cervell i s'acaben activant zones relacionades amb la gana.
Ara bé, la marihuana en sí no té res a veure amb aprimar o engreixar, però si que és una droga perillosa i que hauries de plantejar-te deixar de consumir quan més aviat millor...
Una abraçada,
Laura Medrano