calvoo!
Hola, tinc 15 anys i tinc entrades bastan pronunciades, pateixo perque pude no li semblare guapo a ningu tenin entrades als 15 anys. Vull taparles una mica pero no se com fer-ho. Em podrieu ajudar? Gracies.
InterPersonal

Hola dimitri99!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs per els entrades no sabem remei. Però et recomanem que ho demanis al teu perruquer.
D'altra banda, dir-te que és un error pensar que amb entrades no li agradaras a ningú. Això no és cert. Posar tanta importàncai al físic fa que ens desvalorem i deixem de donar importància a altres qualitats que realment són les importants per tenir una relació. Per exemeple, la capacitat de posar bon rotllo a les situacions, de cuidar i escoltar als altres etc.
Posar el nostre valor amb la nostra imatge és una manera de veure'ns molt reduida. Nosaltres som molt més qeu el nostre fíisic i tenim molt més a aportar que una imatge física.
Potencia tots els teus valros i capacitats més enllà del físic. la gent interessant mira molt més enllà que la nsotra fatxada.
Endavant
ELI Aulet www.interpersonal.cat