Estic molt enamorada d'un noi, i vui algo més que un lio amb ell...
Bonessss:
Necesito ajuda, d'esde l'estiu parlo amb un noi de la meva mateixa edat i hem quedat un parell de vegades. Ens hem liat una vegada ja que l'altre dia quan vam quedar hi havia dos amics seus i una amiga meva i no era plan de fer res alli davant.
Qua parlem per whatsapp ens enviem algun coret, ell l'altre dia me va dir que li agradava pero d'una altra manera desde l'estiu i jo se que estic super enamorada de ell. Esque no puc parar de pensar amb ell.
Vui dirli el que sento ja que una vegada li vaig envair un textet per whatsapp dientli mes o menys el que sentia.
Ahir per carnaval vaig quedar amb els meus amics i despres vaig anar amb un amic meu a parlar sols li vaig dir al noi que tant m'agrada que on estava...però ell ahir al matí me va preguntar que faria durant el dia i quan li vaig dir a la tarde que estava sola amb un altre amic meu me va preguntar si ere liante.
Hem penso que li agrado, ja que m'hu han mig confirmat alguns amics seus amb els que jo tambe hi tinc relació.
Estic super perduda...a més tots el amics sempre hem diuen -quan surtireu?
Necessito ajudaaa urgenment
Ja que ell està en perill perque ara parla amb una altra tia d'un any més petita que li agrada i lo més fort esque coneixo a la tia i li vaig preguntar per whatsapp pero m'ha confirmat que no han fet res mai i que ella no fara res amb ell, que m'hu prometeix.
Necessito donarme presaa, consells siusplaau estic perdudaaa.
Petonetss desde Lleida.
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Itnerpersonal.
Docns sembla que hi ah indicis de que li agrades...No se sap segur, perquè es un misteri. No hi ha res 100% segur en aquesta vida, però han passat cosetes entre vosaltres dos i pinta bé.
De totes maneres és cert que de tenir un lio a tenir una relació hi ha una diferència gran però sempre es comença per un tonteig o un lio i llavors la cosa s'ha d'anar veient com evoluciona.
Pots demanar-li directament o plantejar-li algun pla perquè també vegi el teu interès...i així vas veient.
Però sí si vols saber una cosa tens el dret a preguntar. L'altra dirà el que sigui tan si és positiu o negatiu ho afrontaràs i resoldras el dubte. La vida ens posa proves perquè ens anem fent valents.
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat