ANGOIXA! Ajuda siusplau
hola! ja fa un temps que estic molt angoixada. Sóc una noia que trec molt bones notes, les millors de la classe, però els meus pares a la que trec un 8 ja no estan gaire contents i em pressionen bastant. A més ultimament sento que no encaixo amb la gent de la meva classe, em sento diferent, penso diferent... I ja fa mesos que no dormo bé per les nits perque somio molt i tinc malsons que em desperten a mitjanit i l'endema el mati haig de fer molts esforços per no adormirme a classe. A més a casa els meus pares no paren de discutir i tot son mal rotllos i mal ambient. Estic trista i tinc el cap tan ple de coses que no em concentro quan ho haig de fer.
L'altre dia en un examen vaig tenir un atac de nervis i d'angoixa perque ja no puc mes. Tinc 14 anys em podrieu ajudar?
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet Psicòloga d'Interpersonal.
Gràcies epr alt eva consulta. Ets valenta buscant solucions a la teva angoixa. Entenc que estas passant epr un moment d'estrès. Ets una persona responsable i això t'ajudarà. Per altra banda , és cert que l'exigèncai dels teus apres no t'ajuda a sentir-te tranquil.la. És important comunciar als teus apres pel moment qeu estàs passant. Digues que t'esforces i seguiras esforçan-te i que a vegades el fet de que els rpeocupi que baixis a un 8 t'angoixa molt.
UN 8 és una molt bona nota. A més, a lav dia moltes vegades, la majoria les coses no surten com un vol. Llavors aprendre a fracassar e´s important per no viure-hod e manera dramàtica i catastrofista. Hem d'aprendre a acceptar els resultats diferents a l vida. No podem estar sempre de 9 o 10 i no per això ets pitjor eprsona.
Confia en tu! parla amb els teus pares també. Escriu come t sents i estigues amb els amigues fent plans per disdtreure't i també tu sola ocupa't amb els teves aficiosn i busquen de noves. A la vida no omés hem vingut a complir obligacions també a gaudir.
Si hi ha mal rotllo a casa intenta buscar espais epr relaxatr-te: escolta música fes esport...etc. Fes relaxació amb vidios de relaxació guiada del youtube...
Són pràctiques que t'ajudaran.
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat