torna agafar confiança
hola bon dia
Ahir em vaig emborratxa i vaig acabar a l'hospital, peró pensava que no em pujaria tan per anar tant borratxa, i cla em van tinguè de venir a buscar-me els pares, i han perdut la meva confiança i m'han près el mòvil i no hem deixaran sortir.
com puc fer que em tornin agafar confiança, perquè m'han penedeixo tan d'haver fet aixó i m'agradaria que em perdonessin,
InterPersonal

Hola mimicrack!
Doncs hauràs de reparar i restaurar aquesta confiança que han perdut, i com fer-ho? Primer els hi has de donar temps i demostrant-los dia a dia que poden tornar a confiar en tu. Recorda que les coses es demostren amb actes, per tant, que vegin que has après del que et va passar i que no es tornarà a repetir.
Parla també amb ells, demana disculpes i digues-li que entens la seva decepció. Explica que te'n penedeixes del que va passar i que et donin l'oportunitat de demostrar que poden tornar a confiar en tu! Dóna'ls temps perquè puguin anar veient que el teu compromís és ferm!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat