NO SE QUE FER, M'AGRADA MASSA...!!
Bon dia! Tinc un problemón amb un amic meu que conec desde principi de curs, el cas es que un mes despres de que ens coneguessim em va dir d'anar al cine amb uns amics i se'm va tirar a sobre, jo li vaig fer la cobra perque no voia anar tant rapid, i al mes següent va començar a sortir amb una altra noia... El problem es que en el temps que porten junts m'he donat compte de que m'agrada molt més del que em pensava, perque noto que m'enten i em coneix i quan estic amb ell no vull que passi el temps i totes aquestes coses que passen, que es on notes que una persona t'agrada de veritat. Fa un parell de dies li vaig confessar que em mola, i ell, aprofitant que el cap de setmana vinent sortirem de festa per cel·lebrar el meu aniversari m'ha dit que ens liem, aqui esta el problema... jo tinc unes ganes de liar-me amb ell que em moro i si m'ha dit aixo es que no ha d'estimar tant a la seva novia, pero ell no l'ha deixat i no ha mostrat en cap moment que la vagi a deixar, i no se que pensar perque amb ella no parla ni tant de temps ni de la mateixa forma que amb mi, els nostres amics diuen que semblo més jo la seva novia i no pas ella... i per tant no se si faig be en deixar que flueixi tot i liar-me amb ell si tinc ganes o que fer, perque m'agrada molt... NECESSITO CONSELL URGENT!!
InterPersonal

Hola JuditBelieber16!
Entenem que si es dóna l'oportunitat o l'ocasió d'embolicar-vos et serà complicat frenar-ho, ja que si estàs tan enamorada, és probable que et deixis portar pel moment. De totes maneres és important la reflexió que fas, ja que un cop us lieu, què t'agradaria que passés? Podria ser que només quedés en això, ja que ell té nòvia, que volgués deixar-ho amb ella, o bé que estigui amb totes dues alhora. Com totes les opcions són factibles, potser estaria bé que en poguessis parlar amb ell.
La resposta de què has de fer només la tens tu, però pensa en totes les opcions, posa't també en el lloc de la seva nòvia, i dóna't temps per decidir que vols fer.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat