Estic enamorada , però hi ha un problema...
Hola Adolescents!!
Tinc un problema i necessito el vostre consell.
L'altre dia vaig anar cap a casa i em va acompanyar un amic meu (que va amb mi a classe), abans ja m'agradava quan érem més petits però erem la típica parella de sortir i tallar tota l'estona. Quan estava a punt d'arribar a casa li vaig dir que anés cap un altre costat perquè no volia que sapiguès in visc, però en plan tonteig. Al final em va acompanyar a casa i vaig estar tota l'estona pensant, abans només li veia les coses dolentes, però en canvi ara només li veig les bones. Fa dies que estic molt pillada per ell, i no se que fer, perquè hi ha un problema: aquest nen acaba de sortir de una relació, però ara està de lio amb la mateixa nena, i aquesta nena es amiga meva. No se que fer perquè no vull dir-li alguna cosa que em faci mal. No sé que fer perquè encara que acabessim sortint junts seriosament no sabria que dir als meus pares perquè son molt protectors. Tampoc no se si durariem gaire perquè tenim algunes diferènicies.
Moltes gràcies per ajudar-me! Crec que feu molt bona feina.
Sou els millors!
InterPersonal

Hola Anònima!
Fixa't que estem anticipant coses de les quals no podem tenir la resposta. Si anirà bé o no, si durareu molt o no, etc. Per tant, potser millor que ens centrem en l'aquí i l'ara per veure que podem fer amb aquesta situació, no trobes? ;)
Si ara ell està embolicat amb la seva ex, i a més aquesta noia és amiga teva, les coses es compliquen una mica. Però tu tries quin camí vols seguir, mantenir-te al marge a l'espera de com evoluciona la seva "relació", o ser sincera amb tots dos i explicar quins són els teus sentiments. Potser i com a recomanació, intenta observar com va la cosa, respecta que ara estiguin "junts", i vés definint de mica en mica quins passos vols seguir. Així, si tens dubtes, dóna't temps per anar veient que vols fer!
Per últim, recorda que els pares també han estat adolescents i també han tingut les seves primeres parelles. Per tant, encara que siguin protectors, si els hi tens confiança i veuen que estàs bé segur que en pots parlar amb ells amb tranquil·litat!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat