Impossible Olvidar
Ola, fa uns cuants anys vaig patir assetjament i ciberbullying des-de que el vaig patir no soc la mateixa persona que abans i tinc por en afrontarme a la gent ,l'escola estan tots aquells que m'ho van fer (Ells estan a. 4rt ,jo vaig repetir gràcies a ells) m'agradaria saber que puc fer per olvidarme de tot lo passat i a no tenir por de "mirarlos a la cara"
Gràcies
InterPersonal

Hola bonica!
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Primer de tot i en nom de tot l'equip, et direm que ets molt valenta! No és fàcil la teva situació i segurament encara sents molt dolor i impotència.
Per recuperar-te necessitaràs el teu procés, però ja t'assegurem que això et farà més segura. Si sents que no vols enfrontar-te a ells, ni mirar-los a la cara, no ho facis. Ignora'ls. La indiferència és la força menys violenta, però més efectiva. Centra't en tu i en les teves amistats actuals. Tingues present que no tothom és com ells i que la majoria de persones tenim un cor molt gran per compartir-lo amb tu. Deixa que els teus companys et coneguin i així podran veure tota la teva fortalesa.
De totes maneres, si necessites aquest "cara a cara" per poder començar a passar pàgina. Prepara-te'l. Imagina't quines reaccions poden tenir ells quan tu els miris a la cara i deixa que la teva imaginació voli.... fins a les pitjors conseqüències. Quan tu mateixa creguis que ja has patit prou en la imaginació, serà moment de posar-ho a la pràctica i comprovar quina és la seva reacció. I, sobretot, quin efecte té la seva reacció real, sobre tu.
Una abraçada molt forta!
Laia Sala
www.consultajove.cat