AJUDEU
Bona nit!
Sóc una noia com he indicat anteriorment i estic amb un xicot molt guapo, atractiu i tot aixo, amb el que portu ja alguns mesos uns 5... Es un noiet molt agradable i és a dir que no puc dir res dolent d'ell, ja que en part estic enamorada. Estar amb una unica persona alguns mesos et fa agafar-li una estima cada cop més gran. Cal dir que vaig començar la relació molt il·lusionada ja que al principi suposu que tot es un BOOM! I tens mil ganes de veure'l i tot pero amb el temps perds aquella il·lusio del principi saps? Amb aixo no vui dir que hagi deixat d'estimar-li ni molt menys pero els sentiments d'ilusio no son els mateixos, es cert que l'estimo més pero trobu a faltar la sensacio aquella de tenir més ganes...
La ultima aportacio que vui donar és: Quan no tens idees de que fer amb la teva parella a que "recurres"?
Moltes gracies per la vostre atenció
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Una relació de parella és una relació entre dues persones que s'estimen, que es cuiden i que es diverteixen juntes. La relació de parella s'ha de cuidar. És natural que tinguem moments que sentim que hi ha més rutina i que no fem coses noves i llavors és moment de valorar si aquesta parella ens aporta tot el que volem o no.
A vegades només necessitem passar més estones separats. Perquè així ens passen coses diferents i quan ens retrobem amb la parella, en podem parlar!
Quines coses podeu fer? Doncs anar al cinema, jugar a jocs de taula o a la play junts, quedar amb els amics, fer una sessió de massatges mutu, fer alguna excursió, preparar alguna cosa per menjar tots dos junts.... Parleu de les aficions que teniu i compartiu-les! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat