...
Hola!
Soc una noia de 13 anys, i soc com la "rareta" de la classe. Hi ha força gent que m'insulta, ja fa uns anys. Això em molesta, però tampoc gaire, ja hi estic feta. L'únic que passa és que estic grassa (1,60 i 59kg) i em fa molta vergonya que la gent se'n rigui de mi per això (a la cara), i a més sóc tímida i per això em costa parlar amb altres, encara que sigui per una simple pregunta. Ja em vaig posant a prova: un dia, per exemple, vaig parar al noi que m'agrada pel passadís per fer-li una pregunta. I em vaig sentir molt millor! El que m'agradaria és que em donéssiu algun consell per no ser tan tímida de normal, i per sentir-me millor amb mi mateixa, perquè em sembla que no sóc gens guapa. Les meves amigues ja m'ho han dit algun cop que sóc guapa, però crec que només és perquè som amigues, i ja està... Què puc fer?
Merci!!!
P.D.: Podeu atendre primer a les altres consultes, puc esperar un temps... Ja he esperat ;)
Elena Crespi

Hola Anonimaa!
Doncs, primer de tot, dir-te que ho estàs fent molt i molt bé. Aquestes petites proves que et poses són fantàstiques per anar avançant a poc a poc. La timidesa no és quelcom que es tingui o no es tingui. Tothom és tímid en alguns contextos, el que has de fer és tobar aquell entorn en el que et trobes còmode o, mica en mica, com ja fas, ampliar amb les teves petites proves la teva força veient que pots fer moltes coses.
Evidentment, no totes les petites proves et sortiran bé, has d'estar preparada també per això.
Però veig que ets molt valenta, per tant, només et recomano que vagis fent tal qual i així aniràs creient més en tu mateixa a mesura que les coses que facis et facin sentir millor.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com