farta, farta farta
Estic farta de la meva vida... farta és poc,no ser què fer amb la meva vida, ja he escrit altres cops, però no m'heu contestat, que no ser si és normal, o no, i ho sento si em faig pesada,per començar tinc 19 anys i m'avergonyeixo molt, perquè ser que no és normal que entri aquí, però no ser què fer ja... Estic fent 1r d'educació infantil GS, i tot i que em pensava que estava millorant, després d'estar 7 anys de la meva vida estan amargada, em pensava que més o menys m'anava millor ara ja, però m'estic adonant que tot torna anar fatal, estic farta, ningú, ningú, absolutament ningú no l'importo, i ser que no ho hauria de fer però la persona que més m'odia a mi segur que no hi ha ningú més que jo mateixa... ara mateix tinc moltes ganes de fer-me talls, i me n'he fet però no és res profund, ni important..
Em pensava que m'anava a poc a poc millor les coses, però últimament veig que està tornant anar malament, per començar a ningú li importo, i ser que tot lo què dic jo no l'importa a ningú, i no ser relacionar-me amb la gent... molts cops penso si sóc retressada, o si sóc autista, però algú que li he dit em diu que noooooo... últimament em sento més aïllada de la classe, crec que jo mateixa estic tan malament amb mi mateixa que encara em quedo més aïllada, però realment les de la classe no els importo realment...
Dir també que vaig patir bullying de 1r a 4r de ESO, sobretot de 1r a 2n, i potser això m'ha ajudat a ser més negativa no ho ser... i no em va ajudar ningú, no en vaig parlar mai amb els meus pares, tampoc tinc ganes de fer-ho.. igualment a casa hi ha mal rotllo també.
i tampoc em sento a gust amb el meu cos, no hi ha res de mi que m'agradi, i faig esport perquè em vull aprimar, i estic anant a psico però molt de tan en tan, i estic a una coral, recomanació de la psicòloga i em va bé, perquè m'agrada molt cantar. En quan al cos, em vull aprimar com sigui, controlo molt les calories, em peso cada dia i he intentat vomitar, però perquè ser que és molt dolent no ho acabo fent, em vull aprimar i no ser com, quan passin les festes vull anar a la dietista.
Siusplau m'agradaria saber alguna opinió, perdó per ser molt pesada, si ho sóc, jo crec que sóc retressada o alguna cosa en mi hi ha que no quadra..........
Gràcies, gràcies simplement per llegir el catxo text i perdò perquè no ser quants cops he escrit aquí, no ho he escrit tot igual, però més o menys a tot em preocupa lo mateix més o menys, però ara mateix estic molt molt afectada..
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc la situació per a la que passes. Realment has viscut situacions que a vegades costa un temps pair-les, depèn del procés personal de cadascú. Et pot ajduar molt anar al psicòleg. Si creus que ho necessites més sovint, pots intentar plantejar a casa si durant una temporada us podeu permetre anar-hi més seguit, parlen també amb la teva terapeuta, que ella coneix bé el teu procés. El que necessites és molt suport ara mateix, potser parlar amb els teus apres de com et sents t'ajudaria. Entenc el mal rotllo a casa, però ells tenen dret a entendre pel que estàs passant. A vegades els apres s'enfaden o es preocupen massa per les notes, però perquè no tenen suficient informació de com estem per dins. Et recomano molt que en parlis. Pel tema que dius que no li importes a ningú, segur que és així? tota norma té excepcions i no és just que et repeteixis tot el dia que no importes a ningú. Et recomano que observis si et passa el següent: a vegades en moments de malestar (tots en tenim temporades, perquè a la vida sempre ens falta alguna cosa i accfeptar-ho a vegades e´s dur i ens costa un temps) tendim a repetir-nos missatges molt negatius a nosaltres mateixos i sobre la nostra vida, mira si estàs alimentant molt aquesta part de tu més de jutje cap a tu mateixa. Mira si tens abandonada la part que t'ajuda a disfrutar de la vida. Què fas al dia a dia per estar satisfeta de tu mateixa? t'has de donar regals petits cada dia! Mira, quines coses si que van bé a la teva vida! Busca'n segur que n'hi han, sigues justa amb tu, i parla amb la gent del teu entorn que t'escrigui 5 missatges positius i te'ls enganxes amb post-its! A mi em funciona llevar-me al matí i veure aquests pos-its enganxats sobre el llit! Que t'escoltin és una bona ajuda, fas bé d'anar al psicòleg! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat