Ha passat un mes i l'estimo igual que quant em va deixar
Hola adolescents!
Fa un mes que la meva parella em va deixar sense motiu, l'unic motiu que em va donar va ser que no estava bé amb si mateix i que volia temps. Potser no es molt o potser no es poc depen de la persona, però ha passat un mes, un mes que no l'he vist, un mes sense poder dir-li bon dia amor o bona nit t'estimo. El dia 5, el dia 5 de gener es quant va començar a venir-me tot lo dolent principalment per que em va deixar. Encara segueixo pensant amb ell, el perque em va deixar, el perque del dia a la nit va decidir aquesta decisió que m'ha fet una persona en la que no para de pensar en ell.
Però si això no sembla dolent, penos o com ho vulgueu dir, l'altre dia mirant els contactes del whatsapp vaig veure que m'havia bloquejat... No entenc el motiu d'això, ja que des de que ho vam deixar sol hem parlat tres dies i l'última vegada va ser fa 10 o 11 dies...
Sisplau adolescents no se que fer, l'obru pel facebook i li pregunto el perque m'ha bloquejat o deixo el tema i faig cas a les meves amigues i no el torno a parlar...
Espero que em contesteu. Gracies, ho necesito.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenem que sentis aquest dolor, no és fàcil oblidar una persona i tots necessitem el nostre temps per assumir una ruptura.
Per oblidar una persona és important mantenir aquestes 3 distàncies:
- Distància física - intentar no contactar amb ell, no veure'l i coincidir el mínim possible amb ell
- Distància virtual - deixar de seguir-lo a les xarxes socials, de mirar les últimes connexions....
- Distància mental - deixar de posar el focus sobre ell, sobre el que fa i on és. Posa el focus en tu, en fer coses que t'agraden i estar amb la gent que t'estima.
Totes aquestes distàncies t'ajudaran a posar distància Emocional, que és la distància que ens permet recordar una persona sense que ens faci mal.
Per tant... si vols oblidar-lo, intenta no contactar amb ell, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat