Què em passa? (Evifú)
Hola! Veurás es que no se que em passa. Sempre vull estar sola ja que de les poques amigues que tinc la meitat o més em semblen cries que no saven que fan amb la seva vida. No tinc mai ganes de relacionar-me i quan les tinc se'm passen ràpid. Els professors s'han preocupat de que sempre vagi sola però esque no vull, no em surt. Ara qui s'ha preocupat soc jo. Tinc algún problema? Sóc rara?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
La veritat és que si per tu no és cap problema.... No hi ha problema! Si a tu no et ve de gust relacionar-te amb els companys de classe i això no et fa estar malament, és la teva decisió i s'ha de respectar. Evidentment has de mantenir certa cordialitat per poder fer els treballs i tenir un mínim de bon rollo dins la classe, però no tens cap obligació de ser amiga íntima de ningú si a tu no et ve de gust, d'acord?
Això sí, procura tenir un petit cercle de confiança. Un cercle de persones en les que puguis confiar si et passa alguna cosa ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat