Bucles
Hola!
Em dirigeixo a vosaltres perquè és un tema que no m'agrada parla de cara a la gent. Tinc i he tingut un problema amb l'alimentació.
Ja un any més o menys vaig estar als principis de l'anorèxia, no fins al punt de la depressió però gràcies als metges hi vaig sortir. Ara el que em preocupa és l'efecte contrari, no puc parar de menjar, em sento atreta per el dolços i estic agafant pes, he arribat a pesar 10 Kg més, estic més o menys igual que abans de que comences aquest bucle i estic desesperada. No vull tornar a recórrer als metges... em vull sortir sola, però no sé com. Necessito ajuda, de veritat.
Laura Medrano

Hola!!
Em sap molt greu que et tornis a trobar malament, però tot i així està molt bé que te'n donis compte i de que ens escriguis per a demanar consell i ajuda.
Mira, com tu bé has dit, quan una persona cau en un trastorn de la conducta alimentària, el millor que pot fer per sortir-ne és demanar ajuda professional i deixar-se ajudar. Reconeixes que els metges et van ajudar molt, i segur que va ser un procés dur i complicat, però te'n vas sortir!!
Et recomanem que si has sigut capaç de detectar que les coses tornen a anar malament i que tens la sensació de que t'estàs descontrolant amb el menjar, tornis a fer el pas de demanar ajuda el més aviat possible. Sortir de tot això un sol és molt difícil, per no dir impossible. Si fos fàcil no existirien metges i psicòlegs especialitzats en els trastorns alimentaris. Per desgràcia són problemes complicats i per a que et puguis recuperar el millor que pots fer és tornar a anar al metge.
Potser penses que si et donem 4 consells podràs controlar la situació, però ens sap greu dir-te que no, que has de tornar a posar-te en mans de professionals. No sentis això que t'ha passat com una derrota, sinó com un moment complicat on tornes a necessitar que et donin un cop de mà. Has de ser valenta.
Des d'aquí et donem ànims i forces per a que tornis a posar fil a l'agulla i et recuperis ben aviat! Si ho has pogut superar una vegada, ho pots tornar a aconseguir. Això si, no deixis passar gaire temps.
Un petó!
Laura Medrano