Que em passa?
Hola soc una noia de tretze anys, el problema que tinc es que baixo i pujo de pes constantment. Quan tinc la regla el pes normalment disminueix, els dies que menjo bastant, evidentment pujo de pes, i quan faig encara que siguin uns quinze minuts que esport baixo de 50 a 45. Es normal? Un petó molt fort adolescents.cat sou una ajuda molt gran a la meva vida!😘
Laura Medrano

Hola!!
És normal que el nostre pes variï d'un dia a un altre. En funció de si acabes de menjar o no, de si has begut líquid, si has anat al lavabo, etc, fa que el pes canvi quilo amunt- quilo avall.
En el cas de les noies a més a més hi ha la menstruació, on el cos està ovulant i pot afectar-nos a la gana. Ara bé, tot i que el nostre pes pot variar d'un dia a un altre, aquests canvis de pes que dius que tens (5 quilos és bastant), potser els hauries de consultar amb el teu metge.
És important que t'esforcis per alimentar-te d'una forma equilibrada i que sigui sempre més o menys igual. Tot i que els dies que tens la regla perdis una mica la gana, has d'intentar menjar com sempre. Si ets constant en la teva forma d'alimentar-te segurament no tindràs aquests canvis de pes tant bruscs.
Moltes gràcies per escriure'ns!
Un petó.
Laura Medrano