Pes impecable👌
Bones!
Tinc un problema, i es que l'altre dia em vaig anar a pesar i quan vaig veure el kilos que feia vaig al·lucinar😱
NOMÉS PESAVA 32 QUILOOOOOOOOOOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😓
No sé si aquest pes és normal o no, ja que nomes medeixo 1,55m
Estic massa prima per tenir 13 anys??? O ja estic bé com estic???
Laura Medrano

Hola!!
En primer lloc, gràcies per escriure'ns.
Realment pel que dius que mesures, si la bàscula no estava espatllada, 32 quilos és un pes molt baix. Tot i que tinguis 13 anys i estiguis en ple procés de creixement i desenvolupament, pensem que potser seria convenient que vagis al metge per a que et faci un seguiment.
El que és realment important és que mengis bé i suficient, ja que si tens una alimentació correcta i només peses 32 quilos, potser els teus metges han de donar-te alguna espècie de suplement. Tot i així no et coneixem i cadascú tenim un cos amb una forma, alçada i pes diferent, per tant no et podem dir a ciència certa què passa amb el teu pes.
Així doncs et recomanem que tornis a pesar-te, per assegurar-te que la bàscula funcionava correctament i si és així, que ho parlis amb els pares i ho consulteu amb el teu metge o metgessa.
Una abraçada!
Laura Medrano